Senin, 25 Oktober 2021

אילנית לוי ניקיון

את הקמפיין נבחרה להוביל אילנית לוי. מתוך שי בשידור שישי בערוץ 10.


בהצלחה אילנית לוי תשמש כפרזנטורית של חומרי ניקוי בהיקף של מיליון שקל רחובות ניוז

בפרסומת לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים בכל פעם עם מוצר אחר תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת.

אילנית לוי ניקיון. אמנם אנחנו מכירים את השנינות וההומור שלה אך הפרסומת הקצרה לטאץ מצליחה לייצר תרכיז אילנית לוי. אילנית לוי ילידת שנת 1982 הינה שחקנית דוגמנית וכוכבת טלוויזיה. כן גם אנחנו מתרגשים מההודעה של אילנית לוי שהיא בהיריון עם הילד הראשון שלה ושל אלירז שדה.

אנחנו לפני פסח והנקיונות בעיצומם. אל המקום השני הגיעה מגישת הטלוויזיה והמולטי טאלנטית אילנית לוי יחד עם חברת טאצ בעלת מוצרי הניקיון לבית. לוי ושדה צילום.

אילנית לוי חולת ניקיון. אילנית לוי ואלירז שדה בסטורי לייב באינסטגרם ביחד עם בנה של אילנית ליאם הפילטר של אילנית והילדים ליאם ואלין. אילנית לוי אילנית לוי בוידוי אני רוצה תמיד להיות אהובה וזה גובה ממני מחיר Tmi.

אילנית לוי ביום הצילומים למותג טאצ צילום. מגייס את אילנית לוי להוביל את הקמפיין. אילנית לוי חולת ניקיון לשלוש שנים דודי דגן 3 בספטמבר 2020 טא צ מותג חומרי הניקוי הישראלי מעלה קמפיין פרסום נרחב ומגייס את אילנית לוי להוביל אותו בשלוש השנים הקרובות.

אפי אליסי Fashion Israel - מגזין אופנה. חולת ניקיון אילנית לוי קוטפת קמפיין פרסום חדש. בפרסומת אילנית לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים בכל פעם עם מוצר אחר תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת.

רגע אחרי שנישאו בחתונה מדוברת בני הזוג פרגנו לעצמם חופשת סקי מפנקת עם ילדיה של לוי אלין. שי פוגש חולי ניקיון כמו אילנית לוי ומגיע להתפרק בחדר זעם. אילנית לוי תשמש כפרזנטורית של חומרי ניקוי בהיקף של מיליון שקל.

צפו בתמונות מסט הצילומים ונסו לגלות האם לוי חולת הניקיון התחברה יותר למצלמות או לחומרי הניקוי ולריח של האקונומיקה. בפרסומת אילנית לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים בכל פעם עם מוצר אחר תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת. אילנית לוי ניקיון מנקה מתגים אילנית לוי חולת ניקיון רשת 13.

קבוצת שניב-סאסאטק העוסקת בייצור שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית יוצאת בימים אלו לקראת החגים במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף שמטרתו השקת מותג חומרי הניקוי טאצ ובהיקף של מיליוני. אין כמו הומור עצמי ודווקא במקום פחות צפוי. אילנית לוי מערכת וואלה אם יש משהו שמאפיין את מלכת היופי במיל והמגישה אילנית לוי - חוץ מהפלולה המפורסמת שלה - היא העובדה שהמגישה הכי זוהרת על המסך שלכם אוהבת לנקות למרק ולקרצץ.

הפרסומת מוציאה מאילנית בכמה את סיפור חייה. אילנית לוי מגיבה על כך שהיא היעל בזמר במסכה - וזה מחשיד. בנוסף במסגרת המהלך ייחשפו מוצרי המותג המתאפיינים באיכות גבוהה ובמחיר משתלם כן יעלה אתר אינטנט ייעודי לטאצ בו יופיעו מוצרי.

אילנית לוי - Ilanit Levi. בהצלחה אילנית לוי תשמש כפרזנטורית של חומרי ני. אמנם אנחנו מכירים היטב את אילנית לוי שהיא שומרת על רצף חשיפה מולנו מאז שהייתה מלכת יופי.

יניב אדריתום ביקלס TMI יודע ש. לאה שנירר חוגגת עם דרור קונטנטו ספיר נרקיס אורזת לקראת אבו דאבי HM עושים את זה עם Kangol ליווייס מעדיפים את סנופי קונברס הולכים על גבוה - מונקלר. יחצ BUYME בחודש מאי האחרון בני הזוג חשפו שהם מצפים לתינוקת משותפת אחרי ששמרו את הידיעה בסוד מספר חודשים ושיתפו רק מספר מצומצם של חברים ובני משפחה מחשש לעין הרע.

כל מה שאתם מחפשים על כל הכתבות האחרונות של חדשות סלבס. לוי ושדה נישאו באירוע סוחט דמעות בשנת 2018 אחרי שבע שנות היכרות ומספר מהמורות בזוגיות. המגישה והדוגמנית גנבה את הפוקוס בתכנית ששודרה אמש בזמר במסכה והגיבה מיד על הטענות שהיא היעל ובצורה חשודה במיוחד.

חולת ניקיון אילנית לוי קוטפת קמפיין פרסום חדש. היה לנו המון ציפיה והמון רצון. אילנית לוי הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה הידועה כחולת ניקיון נבחרה כפרזנטורית של מותג חומרי ניקוי ישראלי.

בתה אלין 15 מסתבר מאוד מושפעת מהתרבות האמריקאית ולכן ארגנה עבורה ועבור אלירז אירוע הפתעה של חשיפת מין הילוד פיצוץ בלונים המכילים בתוכם קונפטי בצבע מין התינוק. אילנית ידועה כחובבת ניקיון לא קטנה כך שלא נהיה מופתעים אם נראה אותה עם דלי וסמרטוט בשתי ידיה. אילנית לוי ואלירז שדה במיטה.

בני הזוג ביחד כבר 11 שנה חמסה חמסה ולצד הקריירות הנפרדות וגידול ילדיה כוכבי הרשת של אילנית - אלין וליאם מנישואיה לאייל גולן הם עושים קמפיינים משותפים וכפי שפורסם בשבוע שעבר בקרוב גם. אילנית לוי חולת ניקיון israelceleb ספטמבר 9 2020 הכל על ארכיון חדשות סלבס. עומר וידר החברה תעלה קמפיין ארצי רחב היקף עוד לפני החגים שיכלול טלוויזיה רדיו עיתונות ודיגיטל.

ברוך השם אילנית לוי ואלירז. אילנית לוי מגיבה על כך שהיא היעל בזמר במסכה - וזה מחשיד. 22968 לייקים 21 מדברים על כך.

אלה שלוש הפרסומות שהכי אהבתם השבוע.


מדייוויד בקהאם ועד אילנית לוי הסלבס שעושים פסח כל השנה


ניתוח קמפיין טאץ חולת ניקיון אילנית לוי עטרה בילר מנהלי שיווק מצייצים


טאצ קמפיין פרסום רחב היקף פורטל הכרמל והצפון


קמפיין חדש לאילנית לוי מוקסיני


לראשונה אילנית לוי ואלירז שדה יככבו בפרסומת משותפת לחברת הניקוי טאצ Be106 חדשות רחובות


פרסומת השבוע יום הנישואים המושלם של אילנית ואלירז גולש אל מסך הטלוויזיה אייס


לראשונה אילנית לוי ואלירז שדה יככבו בפרסומת משותפת לחברת הניקוי טאצ Be106 חדשות רחובות


אילנית לוי לובשת שירן אברגל Shiran Abergal Boutique


סלבס ורכילות כחול לבן חולת ניקיון בחג הפסח לא תאמינו מה עושה אילנית לוי כל שנה בחג הפסח


חולת ניקיון גל גפן


קקטוס הזהב Tv אילנית לוי לא מפחדת להודות במי שהיא באמת


לא תאמינו זה מה שאילנית לוי עושה כל שנה לפני חג הפסח Tmi


אילנית לוי קוטפת קמפיין שיעשה לה טוב על הלב וואלה סלבס


לא תאמינו זה מה שאילנית לוי עושה כל שנה לפני חג הפסח Tmi


טאצ טאצ קטן והבית מושלם אילנית לוי חולת ניקיון מתוך זמר במסיכה Facebook


אילנית לוי בתכל ס רוב הזמן אני לא מהממת Xnet


אילנית לוי תשמש כפרזנטורית של חומרי ניקוי בהיקף של מיליון שקל חדשות אפס שמונה 08


לא תאמינו זה מה שאילנית לוי עושה כל שנה לפני חג הפסח Tmi


סלבס ורכילות כחול לבן חולת ניקיון בחג הפסח לא תאמינו מה עושה אילנית לוי כל שנה בחג הפסח

Tidak ada komentar:

Posting Komentar